- Úvod
- Časté dotazy
Vrácení zboží - reklamace
V případě vrácení zboží v zákonné lhůtě nebo při reklamaci - zašlete zboží s popisem závady po telefonické domluvě (736490377 bez předchozí domluvy nebude balíček přijat) na adresu: Zdeněk Šulc - Akordshop, Slepá 151, 25217 Chýnice.
Označení nosiče?
CD - klasický audio CD nosič
MC - magnetofonová kazeta
LP - vinylová gramofonová deska
DVD - obrazový nosič
Blu - Ray - obrazový nosič přehrát lze v přehrávači Blu-Ray
UHD 4k - obrazový nosič ve vysoké kvalitě obrazu i zvuku - přehrát lze pouze v přehrávačích podporujicí technologii 4k
Platba bankovním převodem?
Pokud zvolíte platbu bankovním převodem, budou Vám zaslány podklady pro platbu, až po ověření dostupnosti Vámi objednaného zboží. Bohužel se někdy stává, že objednaný titul byl již vyřazen z nabídky, ale dodavatel nás neinformoval a platba se vrací.
Co je cover version?
Pokud je CD označeno tímto popisem jedná se skladby a (hudbu) nazpívané jiným intrepretem (skupinou)
Co je regionální verze?
Je to verze CD nebo DVD, kde není plnohodnotný booklet se všemi informacemi. Cenový rozdíl je až 100,-Kč.
Dodání a dostupnost produktů?
Zboží, které máme skladem je zeleně označeno - odesíláme v nejbližším možném termínu. Pokud je uvedena dostupnost, znamená to, že zboží není skladem a v termínu dostupnosti, bude doručeno od dodavatele na náš expediční sklad a po té bude odesláno Vámi vybranou spedicí.
Co znamená dostupnost "na dotaz"?
U výrobku musíme ověřit dostupnost u dodavatele - produkt je vyráběn v nepravidelných intervalech.